8.4.10

Incomprensible

En Jaume Matas, implicat en corrupció massiva fins a un grau desconegut amb anterioritat, paga una fiança de 3 milions d'euros, declarant-se al mateix temps com una persona sense feina, i no passa res.
Cinquanta mil folis de sumari de la Gürtel posen en evidència implicacions massives de càrrecs públics i orgànics del PP en afers de la més clamorosa corrupció.
El jutge Baltasar Garzón és a punt de ser suspès de les seves funcions i de ser jutjat, acusat de prevaricació per unes organitzacions d'extrema dreta per haver iniciat actuacions sobre les desaparicions de persones durant el franquisme.
Incomprensible! O potser, pensant-ho millor, massa comprensible?

Etiquetas: , , , , , ,

1 Comentarios:

Blogger Rafael Arenas García dijo...

Jordi, yo estoy estupefacto... y preocupado. Tengo la sensación de que como sociedad estamos perdiendo el norte, que lo mismo da una cosa que otra, ser un héroe o un chorizo, tener razón o dejar de tenerla, decir la verdad o mentir. Leo los resúmenes de los editoriales que se están publicando en todo el Mundo sobre el proceso a Garzón y me avergüenzo de la imagen que damos como país. Pienso que como no revitalicemos de forma profunda, sincera y determinada la sociedad y la vida pública de este país mal vamos, muy mal. Un abrazo.

9/4/10 16:29  

Publicar un comentario

<< Home