4.7.10

Siurana

En un cap de setmana tan, tan curt que ni mereix realment aquest nom, he passat un xic menys de 24 hores a Siurana.
Confesso que no hi havia estat mai, i ha estat per a mi una magnífica descoberta, sobre tot l'església de Santa Maria, car ja tenia una certa idea del lloc, els seus cingles i les seves vistes i llegendes, inclòs el Salt de la Reina Mora.
No hi he portar la càmera fotogràfica, és a dir que la foto que teniu aquí no és pas meva, i no tinc ni idea de qui és la senyora que, amb una mica d'atenció, s'hi veu.
L'he manllevat d'internet perquè hi apareix el paratge anomenat "La Trona", al que vaig arribar, he de dir que amb gran sorpresa meva per haver estat capaç de seguir el corriol que també es veu a la foto sense cap símptoma del meu famós vertigen.
Per a celebrar això darrer poso aquest post.

Etiquetas: , ,