10.5.07

De la boxa a la xenofòbia



El regidor de Badalona Xavier Garcia Albiol és prou conegut pel públic català per la seva tendència, públicament demostrada, a resoldre les diferències polítiques a cops de puny.
Ara ha donat un pas endavant i mira d'assolir l'alcaldia de Badalona mitjançant no cops baixos i puntades de peu, com podem veure en les figures que il.lustren aquest post - anteriors a les normes actuals per als combats de boxa - sino prescindint de tota regla, de tota responsabilitat, de tota prudència i, cal dir-ho, de tota bona fe.
Circula per la xarxa un DVD que no enllaço perquè no vull fer cap acte de col.laboració amb l'apologia de la xenofòbia i el racisme, ni contribuir ni de lluny a la suïcida divisió social per raó de pertinença ètnica, en que tots els mals que es diu que existeixen a Badalona s'atribueixen a l'immigració, amb declaracions de gent diversa, clarament induïdes, que fan posar els pèls de punta i amb inqualificables imatges en què la presència d'uns magribins al carrer s'associen amb inseguretat i delinqüència. Tot això amanit amb unes declaracions finals de Garcia Albiol, que són d'antologia.
Sembla ben clar que ni Garcia Albiol, ni el seu partit, el PP, troben el seu lloc, o bé és que han decidit que el seu lloc és el de Le Pen.
La xenofòbia, i els qui la propaguen, són perills que hem d'evitar com sigui.

Etiquetas: , ,

2 Comentarios:

Blogger Carlos dijo...

En Piqué que semblava un paio serios, s'ha pujat al carro dels pseudofaixistes... com por recolzar-lo?

Espero que la gent prengui nota.

Ànims i força per a la campanya!

Una abraçada

Carlos

10/5/07 09:36  
Anonymous Anónimo dijo...

XENÓFOBO

Rafael del Barco Carreras.

Esperaba reacciones, críticas, y hasta denuncias. De no existir la desilusión sería mayor que la negativa total de EDITORES a editarme. Desde faltas de ortografía (la culpa si acaso la tendrá el ordenador), o mi “castellano”, “fatal e ininteligible”, son las respuestas de los pocos que se dignan contestarme, y uno o dos soltaron sin tapujos que no aguantarían “cien querellas”. Otra contestación, “si fuera en catalán”, por lo de las subvenciones, aunque por obvias razones la Generalitat no las concedería. Por desgracia soy analfabeto en Catalán, cuestiones de mi generación (67 años) con Franco y mis propias circunstancias, aunque me siento catalán y hablo el barçeluní de mis padres y barrio, Ntra. Sra. del Coll, a la perfección, con orgullo y prioridad, además con un bisabuelo, abuelos, padres y demás familia, enterrados en sepultura de propiedad ante el Barça (familia DEL BARCO nº 4155). Por tanto, XENÓFOBO, AMARILLISTA, ANTICATALÁN O ANTINACIONALISTA, desborda mi entender y comprensión. Titular mi libro “Barcelona 30 años de corrupción”, colgarlo en Internet porque nadie lo quería editar, recibir unas miles de “entradas”, no ha despertado a los CORRUPTOS para llevarme al juzgado, sino a los NACIONALISTAS por citar su sagrada Barcelona. Uno dice que hubiera podido poner “Madrid 500 años de corrupción”, y otro que Valencia, o que en todos los sitios pasa (ver, http://meneame.net/story/barcelona-30-anos-corrupcion). Por suerte los ánimos y felicitaciones, el “excelente” del menú de contacto, dominan. Y si por el tema, farragoso, no soñaba con masivas adhesiones de la buena gente, nunca imaginé que el relato de lo que me ha sucedido en mi amada y preciosa ciudad comportara la inquina de nadie más allá de los corruptos afectados. ¿O es lo mismo?, o como con el 3% o 20%...todo anda revuelto… nacionalistas, de derecha o izquierda, españolistas, convergentes, franquistas, opusdeistas, meapilas, socialistas, ABOGADOS…!Todos a por la pasta…la pela!.
Ver…www.lagrancorrupcion.com

10/11/07 17:34  

Publicar un comentario

<< Home