21.1.06

Al Quds


Demà al matí surto cap a Jerusalem (Al Quds en àrab), per a participar en els treballs del grup de Diputats del Congrés que patrocina el Ministeri d'Afers Exteriors, per a fer d'observadors en les eleccions al Consell Legislatiu de l'Autoritat Nacional Palestina convocades per al proper dia 25 de gener.

Espero retrobar-me amb gent amb la que vaig estar treballant el mes de setembre passat, quan vaig integrar una Missió de Juristes, organitzada per la societat civil espanyola, per informar sobre les conseqüències jurídiques i humanitàries del Mur construit per Israel en el territoris ocupats de Cisjordània (veieu, si voleu, el post "Palestina y el Muro en el Congreso de los Diputados, de mano de la sociedad civil", en aquesta pàgina). Aquesta possibilitat d'obtenir informació extra, em fa encara més interessant i atractiu el viatge.

Les possibilitats d'accés a internet (els cibercafés no abunden tant a Jerusalem com a casa nostra) determinaran que pugui escriure o no en aquesta pàgina.

En qualsevol cas, em temo que a la tornada m'allargaré sobre el tema.