12.4.08

Una cita / XLVI


Istruitevi, perché avremo bisogno de tutta la nostra intelligenza. Agitatevi, perché avremo bisogno di tutto il nostro entusiasmo. Organizzatevi, perché avremo bisogno de tutta la nostra forza.

Antonio GRAMSCI (1891 - 1937)

(Instruïu-vos, perquè ens caldrà tota la nostra intel·ligència. Agiteu-vos, perquè ens caldrà tot el nostre entusiasme. Organitzeu-vos, perquè ens caldrà tota la nostra força)

(Instruíos, porque necesitaremos toda nuestra inteligencia. Agitaos, porque necesitaremos todo nuestro entusiasmo. Organizaos, porque necesitaremos toda nuestra fuerza)

Etiquetas:

1 Comentarios:

Blogger Jordi Pedret dijo...

Em sap greu, benvolgut anònim, però em mantinc inflexible en la meva línia de no publicar comentaris sense signar.

Si jo dic qui sóc i em responsabilitzo del que dic, em sembla que el mateix ha de fer qui vulgui que els altres sàpiguen què opina dels meus posts.

Fins aviat, espero que sense anonimat.

13/4/08 10:02  

Publicar un comentario

<< Home