6.1.07

5 coses que probablement no saps de mi

Acabo d'enterar-me del meme que m'envia la Lourdes Muñoz. Es tracta de dir cinc coses que és probable que els improbables lectors no sabeu de mi i, suposo, que no em comprometin massa.

Doncs m'hi llenço:

1.- Sóc el de l'esquerra de l'il.lustració. Mai he estat capaç d'entonar una sola nota. Mai no he estat membre de cap coral.

2.- Mai he comès una sola infracció de trànsit. Encara espero una medalla del Ministeri de l'Interior al millor conductor. Em vaig treure el carnet de conduir fa uns 36 anys, i no l'he usat mai, encara que el vaig renovant puntualment. Per sort per al país, no condueixo.

3.- Sóc un cinèfil frustrat per la manca de temps per anar al cinema. Els horaris absurds en què es desenvolupa la vida política fan difícil veure totes les pel.licules que voldria, que són moltes. Però estic orgullós d'un rècord de joventut de vuit pel.licules en un dia.

4.- Compro llibres compulsivament, però sempre per una bona raó, una bona crítica o un impuls irreprimible. L'alerta salta quan em saluden amistosament els dependents i dependentes de més d'una llibreria, que coneixen el meu nom. M'he d'imposar períodes d'abstenció de compra fins que es redueix l'alçada de la pila de llibres en espera de ser llegits.

5.- M'encanta viatjar. Trobo que el viatge és un bé en sí, encara que sigui en Metro. Sempre hi ha alguna cosa que observar, que escoltar, que aprendre.

Ara la part més difícil. Passo el meme a Manel Mas, Merce, Toni Herrero, Ramon Bassas i Pep Gorgori.