29.6.06

Gaza, esta noche





¿Son necesarias las palabras? ¿Aún serviría para algo alguna palabra?

5 Comentarios:

Anonymous Anónimo dijo...

Israel va a hacer lo que quiera, como siempre. Y ahora, la liberación del soldado israelí les lleva todavía más lejos en su impunidad. Israel no ha contemplado nunca la diplomacia como una vía para resolver conflictos, ni lo hará ahora. Y encima esta noche han ejecutado al colono israelí que habían secuestrado...

29/6/06 08:18  
Blogger Jordi Pedret dijo...

Mercè,
per a intentar ser justos, jo parlaria d'assassinat del coló, igual com parlo d'assassinat de civils palestins.
En qualsevol cas, no ens hem de deixar dur per la sensació d'impotència.
Cal que fem tot el que sigui al nostre abast per crear opinió, i pressió, per parar la tragèdia i mirar de donar una oportunitat a la pau.

29/6/06 09:31  
Anonymous Anónimo dijo...

Tens raó, he dit executat, segurament perque ho he vist en algun lloc, sense pensar objectivament en la paraula. Es clar que es un assassinat. El que passa es que es molt difícil que Israel faci cas de les recomenacions internacionals, al igual que els palestins. la diferència, peró, es que Israel té mes força militar i està recolçat pels EE.UU.

29/6/06 12:35  
Blogger Carol Crisosto dijo...

Jordi, sabes que, aca al otro lado del mundo las informaciones llegan sesgadas, todo habla referente a la presunta inocencia del estado Israelita y nos transmiten que el pueblo de Palestina actúa como verdaderos unos energúmenos; lo que confunde a la hora de opinar sobre el conflicto. Me refiero a lo que estamos recibiendo como ciudadanos comunes.
Saludos chilenos. Carol

29/6/06 19:28  
Blogger Estrella dijo...

Hola Jordi, impotència i ràbia és el que sento. Dius que hem d'intentar crear opinió i fer pressió. Hi estic d'acord. Peró des de el congrés els diputats no podeu fer algo més? digue'm il·lusa però si no podeu fer-ho vosaltres qui pararà aquestes masacres?

30/6/06 11:58  

Publicar un comentario

<< Home